Reklamačný poriadok
Adresa pre spätné odoslanie zásielok v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru :
Leyla s.r.o.
Poštová 2 085 01 Bardejov
Prosíme Vás balíčky ktoré vraciate neoblepujte celé páskou zle sa to otvára a hrozí poškodenie tovaru. Ďakujeme :)
Pri reklamácií je potrebné vyplniť formulár, ktorý máte pod týmto textom.
Postup pri reklamácii:
1. Balík treba najprv podať na pošte (doporučene).
2. Číslo balíka treba napísať do reklamačného formulára.
Na tejto stránke viete skontrolovať či sme už balík prebrali : https://tandt.posta.sk/
Tovar musí byť kompletný, viď obchodné podmienky, musí mať visačku pristrelenú, nemôže mať žiadne známky použitia a musí byť v rovnakom stave, ako ste ho prijali.
Tovar treba poslať doporučene (podacie číslo je potrebné zadať do reklamačného formulára), za obyčajné zásielky ktoré sa stratia neručíme, a nie na dobierku (v tom prípade nebude prebratá).
Peniaze vraciame následne na účet alebo poštovou poukážkou (číslo účtu a adresu treba uviesť do formulára). Reklamačná doba platí 14 dní od dňa prebratia. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontakovať na facebooku :